Ανάξανδρος εναντίον ανάξιου ανδρός

0
γράφει ο Νίκος Β. 

675 π.Χ. Ανάξανδρος: Βασιλιάς της Σπάρτης Κατά τη διάρκεια της βασιλείας του οι Μεσσήνιοι εξεγέρθηκαν κατά των Σπαρτιατών και ακολούθησε ο Β’ Μεσσηνιακός πόλεμος που έληξε με ήττα των Μεσσηνίων.

2015 μ.Χ. Αναξάνδρου: Όνομα οδού στην Δάφνη Αττικής στην οποία ζει ένας Ανάξιος Άνδρας ένας στενός μου "φίλος", πλην όμως ένας απατεώνας επειδή πήρε κάτι που δεν το δικαιούταν:


-Έκλεψε την καρδιά της κατά 8 χρόνια μεγαλύτερης γυναίκας και συζύγου του "φίλου" του, παρουσία των 2 παιδιών της και του συζύγου της. Πραγματικό πρότυπο "άξιου ανδρός"...

-Προσποιήθηκε τον φίλο μου για να την πάρει από κοντά μου. Εκμεταλλεύθηκε επανειλημμένως την φιλοξενία στο σπίτι μας και την καλή πίστη που του έδειξα, για να προσεγγίσει στην οικογένειά μου για να πάρει κάτι που αγαπώ.

-Ψεύδεται πώς θα την αφήσει όπως μου έγραψε πριν 2 μήνες. Ψεύδεται ξανά όταν πριν 1 μήνα τον προειδοποίησα να πάψει να την παρενοχλεί, αφότου ανακάλυψα πως η επικοινωνία μεταξύ τους συνεχιζόταν.



Πώς μπορεί αυτός ο ανάξιος άνδρας να μεταλλαχτεί από ερωμένο σε φίλο της γυναίκας μου, μετά από την σωματική ανακούφιση που του προσέφερε; Σε ποια χώρα του κόσμου και σε ποιο μυθιστόρημα έχει γραφεί αυτό το σενάριο;


Δεν πειράζει, ο Θεός βλέπει, αυτός είναι τουλάχιστον δίκαιος εάν οι σύζυγοι είναι άτιμοι. Εγώ έκανα την αυτοκριτική για τα λάθη μου και της προσέφερα αγάπη ακόμη και μετά από την αποκάλυψη της μοιχείας της. Αν και πόνεσα δεν ζητώ εκδίκηση, ζητώ μόνο να θυσιάσει τον εγωισμό της και τον αδιέξοδο έρωτα για χάρη των παιδιών μας.



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ελεύθερα στα ελληνικά παρακαλώ.
Όταν η γλώσσα μας απαγορευτεί ή γίνει δευτερεύουσα ελέω τρόϊκας, το συζητάμε πάλι...