αληθινή (καθημερινή) τραγωδία

0
γράφει ο Γιάννης Ν.


Εχθές είδα έναν γείτονά μου, που όσο θυμάμαι τον εαυτό μου θυμάμαι και τον ίδιο, ο οποίος 60αρης πλέον, αλλά εξαθλιωμένος κυριολεκτικά, βγήκε από το ρημαγμένο σπίτι του για να ξαπλώσει εγκαρσίως, στη μέση του δρόμου, όντας μεθυσμένος. Εδώ η έκφραση "να πέσω να πεθάνω" απέκτησε μπροστά μου σάρκα και οστά...

Με το ζόρι τον πείσαμε να σηκωθεί και μας εξηγούσε βρίζοντας, με κάποια δυσαρθρία εξαιτίας της μέθης του, πως το ελληνικό κράτος (αν υπαρχει κατι τετοιο) του πήρε το βιος και ζει από το έλεος των περιοίκων. Μόνο αυτό μας έμεινε, η επιλογή του να ελεούμε τον συνάνθρωπό μας, μέχρι να το φορολογήσουν και αυτό!



O γείτονάς μου άνεργος υδραυλικός, είχε εργαστεί στο σπίτι μας στα τέλη του 1960 μαζί με τον μεγαλύτερο αδελφό του, ο οποίος και αυτός τον άφησε παντέρημο στη μιζέρια του, πεθαίνοντας ο ίδιος πρόσφατα. Την εποχή εκείνη που έσκαβε στο χώμα για να περάσει τις σωληνώσεις μας, βρήκε ένα luger, το γνωστό πιστόλι των Γερμανων αξιωματικών, που ξέρουμε όλοι πλέον απο τις πολεμικές ταινίες. Τότε έκανε χωρατά στον πατέρα μου, "τα λεφτά σου η τη ζωή σου"...

Τώρα το ελληνικό κράτος υπό την καθοδήγηση του Γερμανού αξιωματούχου Σόϊμπλε, αφού πήρε τα λεφτά του αλκοολικού πλέον υδραυλικού, θα του πάρει και τη ζωή του, οδηγώντας τον σε μια δεύτερη απόπειρα αυτοκτονίας....τραγική ειρωνεία έτσι;


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ελεύθερα στα ελληνικά παρακαλώ.
Όταν η γλώσσα μας απαγορευτεί ή γίνει δευτερεύουσα ελέω τρόϊκας, το συζητάμε πάλι...