ο ύμνος του κόμματος "το ποτάμι"

0
Σε αποκλειστικότητα σας παρουσιάζουμε τον ύμνο του "ποταμιού ή ποταμακιού" όπως αποκαλείται το νέο εθνεγερτήριο κίνημα του Σταύρου Θεοδωράκη και των φίλων του. Σας παραθέτουμε ηχητικό του ύμνου από την πρώτη ηχογράφηση!  

Ακούστε κάνοντας κλικ παρακάτω:

"Είμαι ο Μπούμπης ο γνωστός, ο πετακτός κι ο ξακουστός
όταν κοιτώ το ποταμάκι, πηδώ και κάγκελα ψηλά
και με καμώματα τρελλά, πηδώ ακόμα και αυλάκι.

Μπούμπη πήδα το ποταμάκι, που' χει θολό νεράκι και πιάσου απ' το βραχάκι

Μπούμπη, πηδώ το ποταμάκι, μου σάλεψε ο νους,
μου λες για ποταμάκι κι εγώ έχω πηδήξει και τους ωκεανούς.

Μπούμπη πήδα το ποταμάκι.

Το πήδημα το νοσταλγώ, γι' αυτό πηδάω και εγώ,
όλες τις μάντρες και τα λούκια
Κι έχω προτίμηση πολλή, ίσως κι αυτό με ωφελεί,
όταν πηδάω τα παλούκια.

Μπούμπη πήδα το ποταμάκι που΄ χει θολό νεράκι και πιάσου απ΄ το βραχάκι

Μπούμπη, πηδώ το ποταμάκι, μου σάλεψε ο νους,
μου λες για ποταμάκι κι εγώ έχω πηδήξει και τους ωκεανούς.

Μπούμπη πήδα το ποταμάκι."


Γιάννη Μπουρνέλη δεν θα σε ξεχάσουμε ποτέ!
1978 αλλά πάντα επίκαιρος.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ελεύθερα στα ελληνικά παρακαλώ.
Όταν η γλώσσα μας απαγορευτεί ή γίνει δευτερεύουσα ελέω τρόϊκας, το συζητάμε πάλι...