η καλλιτεχνική μου προσφορά για τα 100 χρόνια του κκε

0
γράφει ο Νίκος Β.

Επειδή το ΚΚΕ βιάζεται να γιορτάσει τα εκατοστά του γενέθλια όντας 96 ετών, προκήρυξε διαγωνισμό λογότυπου στον οποίο πρώτευσε το εξής καλλιτέχνημα:

Το πλακάκι σπάει προφανώς κάτω από το βάρος του γενικού γραμματέα
Δεν απορώ γιατί ένας υπερήλικας βιάζεται να γιορτάσει τα εκατοστά του γενέθλια. Ίσως έτσι τρομάξει τον χάρο και πάρει παράταση ζωής. Ίσως πάλι συγκινήσει τους πολίτες και τον ψηφίσουν από οίκτο επειδή γνωρίζουν πως δεν θα ζήσει πολύ ακόμη. Σίγουρα όμως επειδή το ΚΚΕ δεν έχει να επιδείξει βιώσιμη ιδεολογία ή αξιόλογο πολιτικό έργο, καταφεύγει στην (δική του) νεκρολογία και εύχεται να τα εκατοστήσει από τα 96 του!


Επειδή και εγώ συγκινήθηκα από την φιλότιμη προσπάθεια του ΚΚΕ να διαφημίσει το γήρας του, καταθέτω το εξής λογότυπο που ανταποκρίνεται πλήρως στην ιδεολογία και τους περιούσιους γεννήτορες του Καπιταλιστικού Κόμματος Ελλάδος:

Παραδέχεστε την ομοιότητα στα χρώματα και τη διεθνιστική ιδεολογία;
Δυστυχώς δεν ενημερώθηκα εγκαίρως για τον διαγωνισμό λογότυπου και κατέθεσα καθυστερημένα την πρότασή μου. Σε διαφορετική περίπτωση είμαι βέβαιος πως θα κέρδιζα εγώ το πρώτο βραβείο!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ελεύθερα στα ελληνικά παρακαλώ.
Όταν η γλώσσα μας απαγορευτεί ή γίνει δευτερεύουσα ελέω τρόϊκας, το συζητάμε πάλι...