αναμνήσεις από το χορευτικό παρελθόν # 39

2
Αδικαιολόγητη καθυστέρηση για την νέα μουσική ανάρτηση του ιστολογίου μας. Ευελπιστώ πως η επόμενη δεν θα αργήσει τόσο πολύ να ανέβει. 


Μιξαρισμένο minidisc 74 λεπτών. Μουσική goa και λίγο uplifting trance, γραμμένο από cd και πικάπ. Γράφτηκε με cd player Παϊονίρ, πικαπ ΜΚ2, μίκτη Τζέμινι και minidisc player Σόνι, τον χειμώνα του 1999 (κρατώ μία επιφύλαξη για την χρονολογία). 

Το πρόγραμμα επιμελείται η αφεντιά μου και έλαβε χώρα στο AstroFollie bar του παλιού μου φίλου Κωστή Λ. Αφιερωμένο εννοείται στον Κωστή και την Εύη, την Χρυσαυγή και τον Νίκο, τον Θάνο και τον Κοσμά και όλη την παλιοπαρέα του Χαλανδρίου. Αφιερώνεται και στον Μανώλη Α. τον καλό μου φίλο που με μύησε στην ποδηλασία, ενώ εγώ τον μύησα στο clubbing και στο trance. Μαζί του πρωτοπήγα στο bar αυτό όπου γνωρίστηκα με τον ιδιοκτήτη του Κωστή, ο οποίος και μου πρότεινε να παίζω μουσική κάθε Τετάρτη. Να είστε όλοι καλά παλιόφιλοι, λυπούμαι που πλέον δεν επικοινωνούμε.


Ευχαριστώ τους καλλιτέχνες:


Genetic - Trancemission
Mamal - Tanuga
Afrotrance – Spiritual energy
X Dream – Do you believe
Jaia –??
Mittelstandskinder – The wave inside
Shakta – Shakti shakta
Tranceplant – Inverse propulsion
Orion – Liquid
Athena – Human vox
Quadra – Frequency
Power source – Goa way
Astral projection – Maian dream
Butler & Wilson – Deliverance
Arcadia – Oforia

Καλή ακρόαση από το mixcloud. Κάντε κλικ παρακάτω:

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλό Νικ και όλα στην κανονική τους ταχύτητα, κρίμα που σήμερα θα χάσουμε το εβεντ (Ν. Αγγελό)

Ανώνυμος είπε...

Καλά, είσαι όπως πάντα άψογος!! O Dj Babacu έγραψε πάλι!!
Εγώ, πλέον προτιμώ vocal, melow & uplifting.
Keep going γερά dude! We follow you!!
Danjors

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ελεύθερα στα ελληνικά παρακαλώ.
Όταν η γλώσσα μας απαγορευτεί ή γίνει δευτερεύουσα ελέω τρόϊκας, το συζητάμε πάλι...